Hogy jól nézzek ki...

Sportos gyerek voltam. Nem lettem sportos felnőtt. De az leszek!

Íme a története!

Archívum

Diéta kezdete

2011.1.11. 10:00

Egy tojásdiétát válkasztottam.

Két ok miatt. Egyrészről mert mindig is szerettem a tojást, és laktatónak tartom, másrészről mert egyszer olvastam dr. Légrády Péter könyvét a tojás jótékony hatásairól. Mindig is ki szerettem volna próbálni, de nem volt rá érkezésem. Hát most megpróbálom.

A mai menü:

reggeli: fél grépfrút, 3 kemény tojás, kávé
ebéd: 3 tojás, kávé
vacsora: 3 tojás, vegyessaláta, 1 prított kifli

Testmozgás:

Mivel fontosnak tartom, hogy a diéta mellett aktív tesmozgást is végezzek, választanom kell egy sportot. Heti egyszer lehetőségem lenne teremfocira eljárni. Ezt fogom választani. Valamint hetente kétszer ezen kívül el fogok járni futni, vagy sétálni. (Sajnos egy baleset miatt a bal térdizületem nem teljesen jó, így a futás elképzelhető, hogy túl megertető lenne.)

Valamint minden nap fekvőtámaszozni és felülésezni fogok, valamint súlyzózni. Mint már említettem, nemcsak zsírtöbbletem, hanem izom hiányom is van, ez úgy gondolom jót fog tenni.

Hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jolnezzekki.blog.hu/api/trackback/id/tr42576373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása