Hogy jól nézzek ki...

Sportos gyerek voltam. Nem lettem sportos felnőtt. De az leszek!

Íme a története!

Archívum

Minden kezdet nehéz

2011.1.11. 08:00

Sportos gyerek voltam. Szálkás, semmi felesleggel. Küzdősportokban országos bajnok voltam, aztán... Aztán jött a középiskola. Hanyagoltam az edzéseket, végül nem jártam.

A minap beleénztem a tükörbe. Nos van rajtam 10 kiló felesleg, zsírból. És 7 kiló mínusz, izomból.

A blog ezen hiányosságaim pótlásáról fog szólni.

Adataim így fogom mindig közölni:
Tömeg/mell/csípő/derék.

Elöljáróban annyit, hogy a huszas éveinek közepén levő 188 cm magas srác vagyok.

Szóval! Edzés indul!

Mai nap: 93,1/106/92/105 (bicepsz: 35)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jolnezzekki.blog.hu/api/trackback/id/tr832576095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása